marți, 14 iulie 2009

Romana de balta

uuuuu ''']]________{:-H] zt pincky;;)..._______ am jinsprezece ani;))) .... poate nu ze vede[] ....da am:D aduol: _____jilelieurile...___cuoluoratie..... cuola ....[] RESHE ....._______ JI INGHETSATA LUOZ,[]_____ gumilii , semintiliii...... baschetsii pi cari ii mazgalesc ___ yeu'..... []aduoollllll:X:X:X:X:X::XX:________bulinilii`._carouriliii`__Dungulitzili`___inimioarilii`____stelutzili:X:matsilii_____::X mai aduoolll:X:X::>:>:>bratzarili multi si c0l0ratiii________sa stau la pc :-d.D ? sa fiu copil[] [Di parc` n`as fi .=))]] imi plak bletoanele...;))) ji kulolile ....neon :>:>: mooovv::XX: I FUCKEN HATE:_______-cocalarii si pitzipoancilii_______certurili` _urletili__racnetili___tsipetili____[((x((x] PESOANILII CU DINTSII STRAMBI SAU ACCIDENTATSI=))) care mai ji ranjesc ji necheaza k nijte caaai _________(scarbos) urasc sa imi curga nasul....:::|:|:|________ sau sa vomiithh(branza cu roshii)=)))=]]]] ha ha :PPP==)) nu imi plashe iarna[] nishi friguh _____ brrr______:|:-H c'ya i********i_de_m*k :PP [cenzuram id-ul]


Chestia asta am gasit-o pe un anume hi5. Inculpata se credea "emo"...si crede ca daca distorsionezi in halul asta cuvintele esti mai "cul" si o sa ai mai multe vizualizari pe profil. Nu cred ca mai are nevoie de alte comentarii,va las sa-l savurati in liniste :).

Un comentariu:

  1. romana de balta?:))

    haha, nici macar nu mai e romana.da' defapt, are dreptate fata. de ce sa citesti o carte cand poti sa iti mazgalesti baschetii sau sa mananci "semiiiintiiii" :)).

    RăspundețiȘtergere